четвер, 20 вересня 2018 р.

Арт-терапія -лікування творчістю

Можна вчитися малювати картини, а можна за допомогою малюнка вчитися вирішувати особисті проблеми. Таке рішення проблем через творчість називається арт-терапією, і стає все більш і більш популярним.

Відвідувачі майстер-класу "Арт-терапія у вирішенні конфліктів" Ольги Шульгіної у бібліотеці на Шевченка м.Кам'янське отримали папір, фарби і перше завдання: намалювати свій душевний стан, почуття, емоції. Як це можна намалювати?



Я обрала фарби, які мені подобаються.Намагалася намалювати сум, вчорашні образи колеги, втомленість від великої кількості людей, з якими я спілкуюся, роздратованість тощо.Ну як це намалювати?


Але ми зробили це. Кожний по-своєму. А потім дуже неочікувано: ми ще не намилувалися своїми каляками-маляками, як пані Оля запропонувала помінятися малюнками  з сусідкою поруч і позбавитися його, залишивши найцінніший шматочок картини.Виявляєте, позбавитися такого шедевру? 





А потім все спочатку. Малюємо нову картину, обговорюємо її і власні почуття.



Я сьогодні вперше тримала пензлик.Я вперше малювала гуашшю.Ну так собі малюночок вийшов.Але не це головне, заспокоює п.Оля.




Ось, з таким піднесеним настроєм закінчився наш майстер-клас. Дякуємо, пані Олю.Наступного разу віршуватимемо.

Немає коментарів:

Дописати коментар