середу, 14 листопада 2018 р.

Знайомтесь:бібліотека-філія №8

Моя бібліотека найменша у Кам'янському за книжковим фондом і площею, але найбільша за справами, які натхненно виконюуть два бібліотекаря.Ми працюємо тут, де колись працювали наші матусі за адресою вул.Стовби,1, що на Соцмісті.



Сьогодні бібліотека не просто читачі й книжки- цілий світ:
театралізовані літературні свята


лялькові вистави, на які так чекає малеча


казкові зустрічі, авторські проекти, акції, книжкові паті 


найкращі книжки, цікаві мандрівки, квести.

Улюблениця всіх маленьких читачів, ляльковий талісман бібліотеки Маляка, 18 листопада святкує свій третій день народження.
Запрошуємо на святкування-чаювання!


Моя бібліотека–це моя робота, мій хліб, рідні стіни, де проходить частина мого життя й читачі, з якими я дорослішаю і змінююсь у кращу сторону.


Інформацію підготувала бібліотекар бібліотеки-філії №8 м.Кам'янське Вероніка Паденко.

Немає коментарів:

Дописати коментар