Два дні, 30 вересня і 1 жовтня, у Вінниці тривав Міжнародний форум "Навчання людей поважного віку: досвід та перспективи". Його мета полягала у тому, щоб активізувати зусилля усіх організацій громадянського суспільства та органів влади по всій Україні у наданні освітніх послуг для людей поважного віку. Учасниками форуму були 160 представників різних цільових аудиторій, як в тій чи іншій мірі мають можливість впливати на розвиток освіти для літніх людей.
Вінниця була обрана для проведення форуму, оскільки має досить серйозні напрацювання у цьому напрямку на базі міського Територіального центру соціального обслуговування та прагне далі розвиватись.
Організаторами форуму є ГО "Поділля-Соціум", Вінницька міська рада, Представництво DVV International в Україні, Національна Академія Педагогічних наук України, Європейська Асоціація освіти дорослих, Українська Асоціація освіти дорослих.
Учать у форумі брали представники громадських організацій, які надають освітні послуги для людей похилого віку (у тому числі мережа "Для освіти людей похилого віку в Україні", Представники територіальних центрів соціального обслуговування, бібліотек, центрів зайнятості; представники органів влади (відділи соціальної політики); партнери НУО з Білорусі, Молдови, Грузії, Латвії, Нідерландів, Німеччини.
Від Кам'янського на форумі побувала завідувач абонементом центральної міської бібліотеки Юлія Задорожня.
Під час форуму учасники спілкувались у різних форматах. Відбулись тематичні доповіді щодо розробки освітньої політики для людей похилого віку, підготовки спеціалістів, розробки стратегій підтримки активного старіння, презентації найкращого практичного досвіду різних країн (запрошені більше 10 експертів); тренінги ,презентації , майстер - класи для неурядових організацій та державних службовців щодо можливості співробітництва.
Завдання, яке ставили перед собою організатори, полягає у тому, щоб показати широкому загалу досвід та наявні практики у сфері освіти людей похилого віку в Україні та інших країнах; розширити співпрацю організацій громадянського суспільства з державними органами, щоб поглибити розуміння ролі освіти впродовж життя; впроваджувати нові форми взаємодії навчальних та інших установ, а також неурядових організацій та органів влади (на всіх рівнях) для розробки стратегій, програм, спрямованих на освітню підтримку людей похилого віку.
Немає коментарів:
Дописати коментар