середу, 13 листопада 2019 р.

Медіаграмотна місія

Нарешті медіаосвіта добралась і до Кам'янського.



У бібліотеці на Шевченка  закінчився п'ятитижневий курс  медіаосвітнього проекту "Розрізняй та перевіряй:інфо - медійна грамотність" за підтримки IREX.
У ньому взяли участь 36 бібліотечних працівників публічних і шкільних бібліотек. 
14 листопада о 10.00 починаємо другий тур. Приєднуйтесь!

Лекція 1, 26.09.2019, ЗНАЙОМСТВО. Я у групі зі шкільними бібліотекарками. Не дивлячись на теоретичну «балаканину» про медіа, контенти, судження, факти, правдивість, фейки та інші загальнопредметні терміни, найбільше врізаються у пам’ять інтерактивні ігри. Сподобалась маніпуляція із намистом-стрічкою. Майже не піддалася)). А питання «Чим Ви найбільше пишаєтесь?» досі застрягло в моїй голові. Теоретичний матеріал для самоопрацювання поданий доступною мовою, відеоролики на тубі легкі для засвоєння, тести, я пишу конспект … ЗАХОПИЛО. 


Лекція 2, 03.10.2019, суто практичні заняття. Сподобались індивідуальні завдання, де треба було проаналізувати постер, з’ясувати у який спосіб та якими засобами відбувається маніпуляція нашою свідомістю (соціальна реклама на білбордах, статтях зі шпальт глянцевих журналів та іншої періодики, ілюстровані Інтернет-статті будь-якої тематики). Вдома пишу конспект.))


Лекція 3, 10.10.2019, граємо-обговорюємо. Гра «Інформаційний шум». Поговорили про інформаційну бульбашку. Знову граємо!  «Відчуй що я малюю на твоїй спині». Обговорюємо суспільне мовлення, редакційну незалежність, незалежну журналістику, індекс свободи преси. Т.І. намагається нами маніпулювати … Конспект вдома не пишу, переглядаю ютуб-роліки, відповідаю на тести. 


Лекція 4, 17.10.19, найемоційніша. Гра. Мене обрано лідером, дано завдання. Як лідер, я цю гру продула. І до ночі мій мозок намагався розробити варіанти вирішення цього завдання. Т.І., Ви намагаєтесь  нас замислюватись над нашими діями та діями оточуючих нас людей! Дякую за розборкування навичок критичного мислення. Обговорюємо соцмережі. Нарешті я зареєструвалася в Pinterest. 

 
Лекція 5, 23.10.2019, остання. Я у групі з бібліотечними асами. Підсумкова гра-онлайн. Домашку не виконала як треба, двієчниця. 




ВИСНОВКИ: корисний, цікавий курс, всім раджу. А ще: не ставити бездумно лайки у соцмережах, менше піддаватися емоціям при отриманні будь-якої інформації, розвивати критичне мислення, планувати свій час у мережі.

ДЯКУЮ.

Р.S. Гадаю, що всі люди, які є на фото, не проти їх публікації.)

Відгук учасниці курсу Tatyana Novik
https://www.facebook.com/aurora.parlak

Немає коментарів:

Дописати коментар