понеділок, 15 травня 2017 р.

Міжнародний день сім'ї в бібліотеках Кам'янського.


15 травня святкують Міжнародний день сім'ї . У великій бібліотечній родині Кам’янської ЦБС пройшли сімейні свята,на які завітали наші найкращі читаючі родини.
 14 травня в Центральній бібліотеці для дітей (майдан П.Калнишевського,1а) відбулося свято «В країні поламаних іграшок»,на яке зібралися дошкільнята з клубу «Бібліознайки» та їхні батьки.Вони одразу потрапили разом з хлопчиком Матвійком і свинкою Параскою в Країну поламаних іграшок,де їх навчили доброму ставленню до своїх друзів іграшок.Малята з любов’ю розповідали про свої улюблені іграшки,а в грі навчилися ділитися ними з друзями- «Не шкодуй і не жаднися,а зі мною поділися.Раз,два,три,чотири,п’ять – разом веселіше грать».Разом створили «Дерево знань»,де сонечко – це бібліотекарі,яблучка з листочками – діти і їх знання,а пташки і метелики – батьки.




Сімейне свято  «Разом веселіше»відбулося в бібліотеці-філії №7(бульвар Героїв,6).Говорили про родовід,роздивлялися генеалогічні дерева родин Ковтун та Карпець  поділились цікавими сімейними історіями. Конкурси «Впізнай  маму» (діти впізнавали свою маму по голосу)та «Рідні долоньки» (мами впізнавали дітей по руках)довели,що близькі люди добре знають один одного. Сучасна гра «Твістер» розважила дітей,а чаювання   відбулося вприкуску  зі сміхом,бо слухали анекдоти про дітей та батьків.




На сімейне свято "Увесь світ дитини - через книгу" , яке відбулося у бібліотеці - філіалі№9 (проспект Перемоги,5), зібралося 6 родин. Діти розповідали про свої сім'ї , родинні звичаї й традиції , читали вірші про рідних їм людей.
У конкурсі " Улюблена книга кожної родини" перемогла сім'я Полякових. Присутні ознайомилися з новинками дитячої літератури та взяли участь у сімейній вікторині " Читаємо ти і я , читає вся моя сім'я". Діти й дорослі з задоволенням відповідали на запитання міні - анкети "Я відвідую бібліотеку, щоб...". Відповіді були різні : ділитися з друзями своїми знаннями ; почитати цікаву книжку ; навчитися самим та навчити своїх дітей ;цікаво проводити вільний час; поринути у дитинство; щоб було весело та інші. Свято завершилося конкурсом малюнків " Я + Я = Читаюча сім'я".





У великій бібліотечній родині бібліотеки-філії №4(вулиця Бурхана,9) є сім'ї, що відвідують її поколіннями.
За чаюванням і смакуванням "бабусиним пирогом" знайомились. Діти самі, або за допомогою дорослих, розповіли на честь кого їх назвали.
Бібліотекарі запропонували пограти в гру "Римуємо ім'я". Всі, і дорослі і малі, охоче підбирали риму до свого імені. І ось що вийшло : мене звуть Микита - манить мене орбіта, я – Аліна - майбутня балерина, папа Олег - сімейний наш стратег, Настя - бабусине щастя. Потім були "Незвичайні пояснялки", конкурс "Продовж прислів'я"і "Гумористична відгадайка". Дорослі і діти активно брали в них участь .В рухливих конкурсах на спритність і дотепність "Бабусина помічниця" і "Художнє шнурування черевиків"перемогла дружба.
Діти підготувалися до свята:читали вірші, розповідали про свою улюблену книжку. Представники старшого покоління згадали свої дитячі уподобання і останню книжку,яка справила неабияке враження.А бібліотекарі підготували розповіді про цікаві «сімейні» книги.


 У бібліотеці - філіалі № 5(вулиця Харківська,67) на свято "Родина - мій дім, мій оберіг" завітали наші найщиріші маленькі читачі разом зі своїми батьками. Свято - це завжди веселощі, посмішки та гарний настрій. Все це  намагалися зробити за допомогою різноманітних ігор, конкурсів, вікторин ("Вустами немовляти", "Впізнай свою дитину по голосу", "Загадки - обманки", "Театр - експромт", малюнки на асфальті "Моя сім'я", написання спільної казки і т.д.),   метою яких було поєднати дітей і батьків в ще більш дружню  родину. 





Немає коментарів:

Дописати коментар