Організатори акції «Що я прочитаю наступного разу», яка охоплює всі
європейські країни, пропонують читачам і представникам книгарень
ділитися в соціальних мережах інформацією про видання, щоб допомогти
іншим користувачам познайомитися з новинками книговидання та визначитися
з тим, що вони будуть читати найближчим часом.
Кампанію запустила Європейська та Міжнародна Федерація книготорговців
(EIBF). Взяти в ній участь можна, поділившись враженнями про книгу в
соціальних мережах і забезпечивши запис тегом #mynextread.
Мета акції – надихнути нове покоління читачів і оживити роздрібну
книготоргівлю. «Що я прочитаю наступного разу» також дозволить показати
владі Євросоюзу, що сучасні інтернет-користувачі надають
перевагу замкнутим екосистемам, наприклад, Kindle від компанії Amazon,
свободу вибору. Нагадаємо, Федерація в жовтні 2014 подала в Єврокомісію
скаргу на Amazon – на думку її представників, виробник обмежує читачів у
виборі літератури.
Див: http://vsiknygy.net.ua/news/zakordonni-novyny/40276/
Немає коментарів:
Дописати коментар