10 та 11 лютого у Київі відбувся тренінг з піару для сучасних бібліотек для створення регіональних PR- офісів. Програма тренінгу була дуже насиченою .
Привітальне слово від програми "Бібліоміст" в особі Юлії Ткачук.
Тренери Людмила Гуменюк, магістр з політичної комунікації,директор Центру медіареформ (Київ)
та Михайлина Скорик,журналіст, головний редактор сайту Podrobnosti.ua
ліворуч Михайлина Скорик |
Спів - тренерами були запрошені Тетяна Дороніна (Дніпропетровський піар - офіс), Наталыя Журавська (Житомирський піар - офіс), Лариса Головко (Запорізький піар - офіс), Окаа Романюк (Волинський піар - офіс)
Тетяна Дороніна ділилася досвідом про то,що налагоджена командна робота - це передумова ефективного піар-офісу.
Організація
ефективної командної роботи починається з організації гарної команди. Але не
будь-яка група людей, що працюють разом, може називатися командою. Команда - це
невелика кількість людей з взаємодоповнюючими вміннями, пов'язаних єдиним
задумом, що прагнуть до загальної мети і розділяють відповідальність за її
досягнення.
Дніпропетровський
піар – офіс вибрав форму співпраці як «Комада згоди».Така форма найбільш прийнятна для
нечисленних команд справжніх професіоналів. Кожен член команди «закриває»
автономну ділянку робіт, і його думка є надзвичайно важливою для команди в
цілому. Всі відповідальні рішення приймаються колегіально, реалізує їх керівник
команди або хтось з ключових фахівців команди. Така форма організації краще для
творчих команд, фахівців з реклами та піару.
Досягненя Дніпропетровського піар - офісу: 87 статей у пресі, 440 статей у online - ресурсах, 59 сюжетів на ТБ.
Досягненя Дніпропетровського піар - офісу: 87 статей у пресі, 440 статей у online - ресурсах, 59 сюжетів на ТБ.
І як результат:
нових читачів - 675,
нових партнерів – 16,
нові форми роботи,
новий імідж бібліотеки.
Все має бути сучасно та
бібліотечно!
Тренінг видався надзвичайно корисним та цікавим. Рада була зустрічі!
ВідповістиВидалити