Я знайшла свою книжку у бібліотеці на Шевченка м.Кам'янське
...Плітки не так вже безневинна річ.
Плітки - це прихована заздрість. А заздрість – приховане бажання помсти.
Єдиний різновид пліток відносно невинний – поширення поголосків про самого себе. Коли ти мало що вартий, мало що від себе чекаєш, зате сподіваєшся на увагу інших...
#я_знайшла_свою_книжку: Дочинець Мирослав Збирання попелинок: Жити. Читати. Писати
Детальніше:
З 13 по 19 грудня 2021 р. в Україні вперше стартував Національний тиждень читання. Це буде особливий час, коли читачі, письменники, видавці, бібліотекарі, книгарі об’єднаються навколо книги та читання.
Тиждень пройде під егідою Українського інституту книги спільно з Міністерством культури та інформаційної політики України. Партнерами події є ВГО Українська бібліотечна асоціація й Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів.
Для дітей дошкільного та шкільного віку Фестиваль «Ліга книгоманів»:
1. Створення та поширення на каналі YouTube короткого відео (до 3−х хвилин) з відгуком/прочитанням про книгу, яку варто читати (відеоафіша тут).
2. Запис тематичного відео та поширення його в Тік−ток/Інстаграм з гештегом #Читай_овочем_не ставай (афіша тут).
3. «Письменник читає – слухають діти» − зустрічі з сучасними дитячими авторами (афіша тут).
Серед учасників Фестивалю буде розіграно книги сучасних дитячих авторів. Переможця буде обрано шляхом рандомного вибору 22 грудня об 11:00 на офіційній сторінці ВГО Українська бібліотечна асоціація в мережі Фейсбук.
Якщо бажаєте стати учасником розігрування – заповніть коротеньку Google форму.
Для різних аудиторій
1. «Підвішена книга» − акція, в якій кожен попередній читач «підвішує» книгу, яку він радить прочитати для наступного читача. Таким чином збільшується залученість та зацікавлення читачів, розширюється бібліотечна спільнота, популяризується бібліотечний фонд (афіша тут).
2. «Кольорові читання» − 7 днів/7 кольорів (рекламні матеріали тут).
Кожна бібліотека вибирає для себе кольори, відповідно до кольорів обкладинок книг, за якими планує проводити активності, наприклад «Сині презентації» «Зелені квести» «Жовті вікторини» тощо.
Через Google форму реєструє «Кольорові читання» із зазначенням назви бібліотеки та посиланням на публікацію в мережі про проведення активності.
За результатами «Кольорових читань» буде розіграно 7 кольорових книг Видавництва ««А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА».
Умови прості:
Зробити репост з офіційної сторінки ВГО Українська бібліотечна асоціація в мережі Фейсбук анонсу Національного тижня читання.
Провести одну із запропонованих активностей та розмістити про неї звіт у соцмережах.
Заповнити анкету учасника.
Переможця буде обрано шляхом рандомного вибору 22 грудня об 11:00 на офіційній сторінці ВГО Українська бібліотечна асоціація в мережі Фейсбук.
3. «Яку книгу я хочу під ялинку?» − разом з шкільними/дошкільними закладами організувати серед дітей акцію написання листа Святому Миколаю/Санті/Діду Морозу з побажанням очікуваного книжкового дарунку (афіша тут). Передати ці листи батькам (попрацювати, щоб вони придбали очікувану книгу). Через певний проміжок часу організувати обговорення отриманих в дарунок книг. Це може стати початком певного Клубу нових/таємних//чи будь−яких інших юних читачів в бібліотеці.
4. «Як обрати ідеальну книгу для…» (лікаря, вчителя, кухаря, мами, бабусі, підлітка тощо) − бібліотека формує тематичні списки (тут 2 варіанти: 1) наявні в бібліотеці, якщо це якісний новий фонд; 2) із зазначенням де придбати) рекомендованих та наявних книг для різних вікових, соціальних груп та/чи професій, і, за домовленістю, розміщує їх у наявних в місцевій громаді закладах (лікарня, банк, пошта, кафе, спортзал, магазин тошо). Афіша тут.
5. «Мені 30−ть (40, 50, 60 …) і я не знаю з чого почати» − активності для нечитачів. Бібліотека формує тематичні списки книг для різних вікових груп, залучає авторитетних у громаді людей, знімає з ними короткі проморолики, де показує що і чому корисно читати. Афіша тут.
Активності регіонального рівня
1. Трикутний стіл «Читають−хочуть & не читають−хочуть & не читають−не хочуть». Дискусія про те, як створювати культуру читання із залученням представників книгоіндустрії, медійних осіб, лідерів громадської думки.
2. Мотивуючі цитати з книг, розміщені в громадському транспорті у вигляді реклами (за наявності Pro bono партнерства з власниками рекламних площ чи успішної взаємодії із місцевою владою).
Національний тиждень читання — це період особливої уваги до читання та місця книги в сучасному цифровому і швидкому житті. Дуже часто від особистого вибору кожного українця залежить: читати чи не читати, що читати, що придбати, а за чим піти в бібліотеку, що подарувати близьким і друзям на свята.
Беріть участь у Національному тижні читання, використовуйте гештеги #тижденьчитання і #знайдисвоюкнижку.
Хай читачів в Україні стає більше з кожним днем
Немає коментарів:
Дописати коментар