середу, 22 травня 2019 р.

Сім'я розумна - сім'я читаюча...

Бібліотека-філія № 9 (м.Кам'янське) для членів клубу сімейного читання та цікавого дозвілля "Невгамовні бібліобатьки" влаштувала родинне свято "Сім'я розумна - сім'я читаюча..."


Змагалися  у конкурсі "Улюблений вірш моєї родини". Сім'я Шульгів (мама Марина, син Георгій та донька Кароліна) перемогли у цьому конкурсі з байками І.Крилова та веселими дитячими віршиками.


Взяли участь у бліц - опитування "Я люблю свою матусю за те, що...".

А відповіді які!!!
- вона для мене усе;
- дала мені  життя;
- вона гарна, добра, розумна та дуже мене любить;
- вона піклується завжди про мене.

Познайомилися з цікавинками сучасної художньої літератури "Гарні книги для всієї родини". Смаку бібліотекаря Лариси Чуйкової і діти й батьки довіряють безмежно.


А конкурс малюнків "Моя мама - найкраща!" захопив усіх присутніх. Портрети вийшли чудові!


Довго ще спілкувалися та грали у рухливі ігри.



Немає коментарів:

Дописати коментар