середу, 24 лютого 2016 р.

B Дніпродзержинську пройшов конкурс творчих робіт «Я люблю українську мову».



Моя мова – це не просто слова,
Це спалах емоцій, що в серці луна.
Співзвуччя складають слова у вірші,
Що грають на струнах тендітних душі.
Наталія Купрієнко
З 2 по 20 лютого Центральна міська бібліотека ім. Т.Г. Шевченка за підтри управління культури Дніпродзержинської міської ради та благодійної організації «Центр культури і мистецтв «Златоуст» проводила конкурс авторських фото, аудіо, відео робіт, есе і поезії «Я люблю українську мови».


Біля 100 городян віком від 10 до 80 років взяли участь у конкурсі, понад 100 робіт за номінаціями «Фото цитата», «Колаж», «Відео», поезія, есе.
23 лютого в читальному залі міської бібліотеки пройшла Церемонія нагородження учасників конкурсу «Я люблю українську мову». Нагороди вручали директор Дніпродзержинської ЦБС Тетяна Герасюта та директор «Центра культури і мистецтв «Златоуст» Світлана Волошина.
 Ведучі свята бібліотекарі Лариса Денисюк та Наталія Чуфещук.


Дипломи учасників конкурсу «Я люблю українську мови» отримали: за цикл авторських досліджень історик Володимир Дзюба,


 в номінації «Есе» колектив учнів СЗШ № 44.
Серед переможців конкурсу в номінації «Поезія» : головний спеціаліст відділу персоналу міської ради Наталія Купрієнко, 


співробітник медичного училища Світлана Павлікова, голова Дніпропетровського осередка Спілки христистиянських письменників України Олександр Пономарьов, член регіональної спілки письменників Придніпров’я Ганна Купрій.


Дипломи переможців конкурсу в номінації «Поезія 15+» отримали: учениця 7 – Б класу СЗШ №5 Анастасія Чередниченко, класу учениця 9 – Б СЗШ №44 Діана Горобченко, учень 6 – А  класу НВК №7 Микола Болгов, дипломи учасника вручили учню 4 –А класу СЗШ №29 Івану Черненко за казку «Як простий кіт став казковим», учениці 4 – А класу гімназії №39 Катерині  Лук’янішиній, учню 5 – А колегіуму №16 Михайлу Кудіну, учениці 8 – А класу гімназії №39 Анастасії Шевченко.


В номінації «Фото» диплом отримав Богдан Башенко за світлину «Я люблю українську мови», в номінації «Колаж» - творчий колектив студії «Дивосвіт» СЗШ №44 (керівник Яна Самохвалова).
Святковий настрій вечора  створив фольклорно – етнографічний гурт «Калина» (керівник Олена Косенко) та Олександр Скорик.



Немає коментарів:

Дописати коментар