Протягом року бібліотека на Шевченка плідно співпрацювала з телевізійно-рекламною компанією «Міська інформаційна служба».
Підготовлено 36 виступів в медіа з них 11 телепередач, що знайомить відділ комплектування та обробки літератури з книжковими новинками нашої бібліотеки «Book time».
Регулярні публікації книжкових добірок на сайті телеканалу та в Instagram стали не лише джерелом інформації для глядачів, а й інструментом для залучення нових читачів до бібліотеки.
Цей
унікальний проєкт акцентує на важливості читання та розвитку культури читання в
міському середовищі.
Найбільшим ресурсом про бібліотеки і
наше місто є сайт бібліотеки на Шевченка lib.kam.gov.ua
Після відновлення роботи сайту вдвічі збільшилась кількість контенту, підписників, переглядів.
Порівняємо цифри.
|
Підписників |
Переглядів |
2022 |
10 657 |
20369 |
2023 |
20 706 |
40 014 |
|
+10
049 |
+19
645 |
Ø
Протягом
року опубліковано 154 поста (2022
рік - 149 постів)
Ø
198 підписників (2022- 200 підписників)
Ø
Переглядів
– 67 500 (2022рік - 46 000)
Найактивніші країни:
Гонконг, Україна, Росія, Сінгапур,
Сполучені Штати Америки, Нідерланди, Німеччина, Франція Канада.
Найпопулярніший пост «Заплати іншому»:
Документальне кіно в клубі Докудейз Прометей. За рік його переглянули 4100
разів.
Блог має активні рубрики «Хто на новеньке»:
реклама книжок, що надходять до бібліотеки, А-фішка: реклама бібліотечних
активностей тощо.
Ютуб канал центральної бібліотеки
для дітей БібліоЧат для Кам’янЧат має 99 підписників, опубліковано 62 відео.
В трійці лідерів за кількістю переглядів:
Айлант- «дерево богів» з Китаю» - 1,1 тис
Буктрейлер «Сковорода. Байки - 435
Лівобережна набережна -391
Реклама бібліотеки в соціальних
мережах
В умовах війни більшість бібліотек
перемістили в соцмережі велику частину своєї діяльності. Кожна бібліотека має
сторінку у фейсбуці, на них підписано 9600 підписників. Опубліковано 3106 постів.
Понад 80% підписників – жінки. Серед
підписників переважають підписники у віці 35 - 44 році, що складає 20% від
загальної кількості підписників. Найменша кількість підписників у віці 18-24
р.- менше одного відсотка.
Розподіл підписників за місцем проживання:
Kamianske, Dnipropetrovsk Oblast -827
Kyiv -135
Dnipro, Dnipropetrovsk Oblast -120
Kharkiv, Kharkiv Oblast -32
Lviv, Lviv Oblast -31
Kryvyi Rih, Dnipropetrovsk Oblast -23
Mykolaiv, Mykolaiv Oblast -21
Ivano-Frankivsk, Ivano-Frankivsk
Oblast -20
Odessa, Odessa Oblast -1
Бібліотека на Шевченка, центральна бібліотека для дітей, дитяча бібліотека на Харківській мають сторінки на ютуб – каналі, що дозволило нам охопити більшу аудиторію.
Бібліотека
на Шевченка, Центральна бібліотека для дітей, Дитяча бібліотека на Харківській
розпочали активну рекламну кампанію в
Інстаграмі, виводячи культурні та літературні події на новий рівень
візуальності.
Щоденні
пости та історії під хештегом #БібліотекаНаШевченка привертали увагу широкого
кола аудиторії, що сприяло збільшенню популярності бібліотеки серед
інтернет-користувачів. Завдяки успішній рекламній кампанії, вдалося залучити нових читачів та забезпечити
поповнення бібліотечного фонду через дари та придбання літератури, підсилюючи
культурний вплив бібліотеки в онлайн-середовищі.
Багато книжкових виставок отримали рекламне висвітлення в обох соцмережах, де були представлені за допомогою яскравих фотографій, відео-дайджестів новинок, що допомагають читачам онлайн ознайомитися з поповненнями бібліотечного фонду. Вони користуються популярністю серед підписників соцмереж та викликають шквал позитивних коментарів.
Не менш
важливими в цьому році стали книжкові відео-дайджести новинок, які допомагають
читачам онлайн ознайомитися з поповненнями бібліотечного фонду. Вони
користуються популярністю серед підписників соцмереж та викликають шквал
позитивних коментарів.
Говорити про книжки — це точно бібліотечна справа. І наприкінці року Бібліотека на Шевченка нарешті заговорила голосами своїх читачок.
Відкриття літературного подкасту «Наосліп» на
базі відділу Абонементу стало захопливим ініціативним кроком активних читачок.
Вони, підбираючи книжкові добірки наосліп,
запропоновані бібліотекарями відділу, не лише діляться своїми літературними
враженнями, але і надихають аудиторію на захоплюючий світ неочікуваних книжкових
відкриттів.
https://podcasters.spotify.com/pod/show/m6sbl3i1g5g/episodes/ep-e2crkn3
У сучасній
епохі цифрових технологій важливо враховувати вплив соціальних мереж на
суспільство. Створюючи контент про книги, ми не лише демонструємо нашу
актуальність, але й привертаємо увагу до читання загалом, нагадуючи про роль
бібліотеки як осередку культури та знань.
Чи
можуть бібліотекарі змінити уявлення про бібліотеку? Як справити враження на
сучасного читача, зробити бібліотеку яскравою, показати нестандартний зміст і
форму, внести ауру новизни
- Є своє
- Історію свого міста треба знати й поважати
- Весна прийшла
- Ми проти забуття
- Мистецтво та книги – ліки, що завжди з тобою
Бібліотечний простір
Бібліотечний простір – це візитівка закладу і єдина спроба сподобатись з першого погляду: книжкові інсталяції, виставки з іграшками, традиційно використовується сезонний дизайн.
Image make на Новий рік 2023 року вирізняється скромністю порівняно з минулими роками. Традиційний святковий куточок прикрашені новорячними прикрасами,ялинкою та тематичними книгами, які надають читачам можливість насолодитися різдвяним атмосферою. Щоб зекономити електроенергію, ми вирішили утриматися від використання святкової ілюмінації, але відзначаємо, що світло в наших серцях не згасає.
Завжди креативно підходять до створення новорічної атмосфери всі бібліотекарі. Так в читальній залі біблотеки на Шевченка щороку особлива екслюзивна ялинка. Цього року вона біла прикрашена ляльками майстрині з Краматорська Єлли Яшиної, школа акварелі підготувала виставку ілюстрацій до казки Гофмана «Лускунчик і мишиний король»
Бібліотечний
простір Дитячої бібліотеки Соцміста
Бібліотечний
простір бібліотеки на проспекті Дружби народів
Власними силами облаштували зони роздягальні. І завжди бібліотекарам
допомагають читачі, сусіди, друзі.
Реклама бібліотеки за
допомогою книжкової виставки
Внутрішні активності грали значну роль у виборі книг
постійними відвідувачами й новачками, що вперше відвідали бібліотеку та шукали
поради у виборі літератури.
Найбільш креативними, а значить цікавими та тими, що привертають
увагу читачів у відділі абонемента
бібліотеки на Шевченка були такі виставки:
- Гобітон
- Поради капітана Джека Спарроу
- Перший в світі детектив-консультант
- За лаштунками
- Вільній нації вільну країну
- День народження книги
- Бібліотекар рекомендує
- Книжковий адвент «Summer time book
Французи жартують: «Жінка з нічого може зробити три речі: скандал, салат і капелюшок». Не знаю як француженки, а ось кам'янчанки точно зможуть, навіть більше. І це доводить виставка-інсталяція, що занурила сучасних кам'янчанок у часи ХІХ-ХХ століть.
Вулична реклама
Вже
третій рік бібліотека
знаходиться за адресою Дружби народів 39 бібліотека – філія №7. Та, на жаль, ще не всі знають, що на мікрорайоні є
бібліотека. Тому вирішили зробити рекламу на лавочках.. А виконала її
наш друг- волонтер Жежер Ольга Володимирівна. І реклама працює!
Вуличні рекламні акції
"Книга йде до дітей", Читання на свіжому повітрі (Дитяча
бібліотека Соцміста)
Паралельно
було проведено традиційний книжковий розпродаж, виручені гроші з якого
направлено у бібліотечну волонтерську спільноту «Разом» на потреби ЗСУ.
Вже
доброю традицією стало в центральній бібліотеці для дітей привітання перших
читачів у перший робочий день нового
року. Під час рекламної акції «В році
Новому на радість всім нам перший читач до нас завітав!» бібліотекарі
дарують першим відвідувачам цукерки, і
всі, незалежно від віку, радіють неочікуваним солодким подарункам і увазі
бібліотекарів. Вони самі раді підтримувати добрі традиції!
Новорічна
книжкова акція "Х-книга під
ялинку" 2023 - це гарна ідея почати новий рік читання в центральній
бібліотеці для дітей, започаткована ще у 2019 році, подобається і читачам і бібліотекарям.
Найкращим
читачам бібліотеки вручали книги, запаковані у великий конверт з логотипом
акції. А в ньому новенькі книги, підібрані бібліотекарем персонально для
читача, з урахуванням його читацьких уподобань. Це також гарний привід
запросити в бібліотеку хорошого читача, який чогось давненько не приходив за
книжками.
А ще бібліотекар наголошує, що книгу можна відкрити лише вдома, а там...новенька книга, яка ще пахне типографською фарбою і ти будеш її першим читачем.
Немає коментарів:
Дописати коментар