понеділок, 15 квітня 2013 р.

Бібліотека - за здоровий спосіб життя.

2013 рік в Україні указом Президента оголошено  Роком фізичного здоров'я та екології. Тож у Центральній бібліотеці для дітей проходить низка заходів, присвячених цій темі. З початку року відвідувачів бібліотеки на абонементі зустрічає лікар Пігулкін, який дає добрі поради на кожен день, як зберегти своє здоров'я, як правильно харчуватися, як себе поводити, щоб не захворіти.


Такі поради стануть у пригоді не тільки дітям, а й дорослим. До вподоби припали учням 3а класу колегіуму № 16 голосні читання казки В. Сухомлинського "Здоров'я починається з душі". А з  тими, хто боїться уколів, бібліотекарі обговорили казку В. Сутєєва "Про бегемота, який боявся щеплень".  Для учнів 1-х класів пройшли Дні здоров'я.


Діти із задоволенням грали в гру "Корисно - шкідливо". Не зважаючи на юний вік, вони правильно відповідали на питання, які продукти шкідливі для здоров'я, а якими потрібно харчуватися. Вікторина "Крок за кроком до здоров'я" нагадала учням, якими спортивними знаряддями потрібно користуватися, щоб залишатися здоровими, яких правил гігієни потрібно дотримуватися кожного дня. Та найцікавішими виявилися рухливі ігри, які розпочалися з розминки.


 Кожен учасник гри міг продемонструвати свою спритність, прострибавши на одній нозі на швидкість, хлопці змагалися у силових вправах, а дівчата крутили обруч на талії.


І хоча не кожній вдавалося це зробити багато разів, але знайшлася і чемпіонка, яка прокрутила обруч навколо себе 50 разів. Цікаво, що й серед хлопців знайшлися ті, хто випробував свої сили у цій вправі.


На підлітків у читальному залі чекає виставка - діалог "Я - проти шкідливих звичок. А ти?" На ній представлена література не тільки про звички, що традиційно вважаються шкідливими (наркоманія, паління, алкоголізм), а й ті, що з'явилися нещодавно (ігроманія, залежність від комп'ютера тощо).


Немає коментарів:

Дописати коментар