неділю, 27 січня 2019 р.

Міжнародний день без інтернету

У низці святкових дат є й таке свято, як Міжнародний день без інтернету. Його головна мета — відволікти людей від гаджетів та глобальної мережі хоча б на трішки. Присвятіть цей день улюбленому хобі — читанню найцікавіших видань. А Всесвітня павутина зачекає. Мерщій до бібліотеки!


7 ДУМОК ПРО ТЕ, ЧИМ ЗАЙМАТИСЯ БЕЗ ІНТЕРНЕТУ



Ольга Бондаренко, 24 роки, місто Луцьк, журналіст:
– Було б багато суїцидів. Це якщо глобально. Я б почала більше часу проводити за цікавими мені книжками – це плюс. А мінус – щоб отримати потрібну, скажімо, для роботи, інформацію треба було б сидіти в бібліотеках, шукати її, ксерити, як колись. Було б важче і на це йшло б більше часу.
Уляна Чучман, 28 років, місто Тернопіль, інтернет-маркетолог:
– Не можу сказати про себе, що я інтернетзалежна людина. Проте, робота моя без інтернету просто не можлива. Але якщо одного дня Інтернету взагалі не буде, думаю, що не засмучуся! Проте, ні… треба враховувати що не буде можливості переглядати фільми і слухати музику, завантажувати книги.. Ну, тоді буду згадувати як воно перегортати сторінки друкованих книжок та журналів, згадувати що таке компакт-диски і обмінюватися ними, більше зв’язуватися з людьми по телефону а не в чатах! Думаю, що коли не буде інтернету в моєму житті буде більше “живого” спілкування!
Михайло Романюк, 44 роки, Одеська область, поет-письменник:
– Якби не було інтернету я б читав газети і журнали, і частенько ходив би в бібліотеку.
Віталій Гавришенко, 34 роки, місто Київ, підприємець:
– Я займаюсь ІТ та шоу-бiзнесом, більшість роботи через інтернет. Якби його не було б, то працював би з артистами на концертах або телебаченнi.
Павло Чайка, 33 роки, місто Львів, веб-майстер:
– Без інтернету в мене була б халепа! Просто я працюю в інтернеті, займаюсь створенням і просуванням сайтів. Тож, якби інтернету не було зовсім-зовсім довелось би перекваліфіковуватись і займатиись чимось іншим (насправді цього б дуже не хотілось).
Сергій Шишкін, 58 років, місто Володимир-Волинський, джазовий бард-піаніст:
– Може нарешті зайнявся б музикою. Другий рік нічого не пишеться. Інтернет – це інструмент. Якщо ставитись свідомо.
https://ukrainians.today/sogodni-mizhnarodnyj-den-bez-internetu-7-dumok-pro-te-chym-zajmatysya-bez-internetu/

https://book24.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар