вівторок, 11 жовтня 2016 р.

У бібліотеці Кам'янського пройшла презентація книги Самуїла Кушнера «Жизнь как она есть» за участю автора.

У Центральній бібліотеці ім. Т. Г. Шевченка 8 жовтня відбулася зустріч з автором книги спогадів "Жизнь как она есть" 92-річним Самуїлом Кушнером, який приїхав на презентацію з Німеччини.


На зустрічі були присутні друзі автора по спільній роботі в ДІАП, перший в Україні міський голова Дніпродзержинська Василь Якович Швець, радником якого був Кушнер, автор публікацій про нього журналіст Ірина Кондратьєва, члени краєзнавчого товариства "Кам'янське-Дніпродзержинськ"  та  інші.


Зараз Самуїл Кушнер живе в Німеччині, але  має тісний з'вязок з  Кам'янським. Книгу "Жизнь как она есть" автор надіслав директору ЦБС Тетяні Герасюті. На одному з засідань краєзнавчого товариства її обговорювали. Дивно, що багатосторінкову працю (книгу С.Кушнер почав писати в 2001 році, а завершив у 2014 році) він написав без жодних щоденників, покладаючись на свою унікальну, феноменальну пам'ять та мудрість.


Присутні переглянули буктрейлер, підготовлений працівниками бібліотеки., який розповідає про життєвий шлях автора.
Незважаючі на свій вік, Самуїл Кушнер продовжує  займатися науковою діяльністю. Ось і цей приїзд співпав з науково-практичною конференцією, яка відбулася у  Дніпрі.
Кушнер розповів про те, що крім наукової роботи за фахом він читає лекції з мистецтва. "Мій батько був художник, і мені ця тема близька з дитинства", - каже він.  Чергова лекція, яка відбудеться 30 жовтня - це друга частина про життя російського художника Сєрова. Далі заплановані лекції про Рембрандта, Тіциана. "Крім того, я вісім років читав лекції з історії єврейського народу. У мене накопичилася величезна кількість конспектів. І зараз я хочу їх обробити і видати у вигляді конспектів-лекцій. Це мої плани, але часу катастрофічно не вистачає. Якби можна було, працювати всі 24 години на добу, я б працював. Але доводиться обмежуватися 14-16  годинами ", - розповідає Кушнер.
Поділилися спогадами про автора книги перший міський голова Дніпродзержинська, а нині директор інституту економіки Національного гірничого університету Василь Якович Швець,


директор ДІАП Іван Іванович Барабаш, краєзнавець Любов Алексєєвська, журналіст Ірина Кондратьєва.


Немає коментарів:

Дописати коментар