Як зробити так, щоб у всіх був рівний доступ до освіти? І чи допомагають в цьому процесі технології або, навпаки, створюють нові перешкоди? Ці питання обговорювали експерти на конференції про права людини і технологіях RightsCon, яка пройшла онлайн 7-11 червня 2021 року.
RightsCon - це найбільша міжнародна конференція, присвячена правам людини і сучасним технологіям
«Зараз складний час, але кожен новий виклик відкриває і нові можливості. Хороший привід переосмислити освіту. І це не означає, що треба просто роздати всім ноутбуки і дати доступ до цифрових ресурсів. Це означає, що потрібно подумати про нові цілі та завдання освіти », - Рагвендра Ядав, TeachForAll.
«Одна справа, коли в школі є планшети, інше - чи можуть вчителі та учні ними користуватися. Співробітники IT-компаній повинні запитати себе, чи будуть діти користуватися їхніми продуктами? Чи зможуть використовувати їх застосування чи ні? », - Шарлотта Ірагуха, Teach For Uganda.
«Співробітники EdTech проектів не завжди думають про вчителів. В результаті у нас так багато різних ресурсів, планшетів та інших пристроїв, але ніхто не вміє ними користуватися. EdTech компанії повинні це враховувати при створенні продуктів », - Рабіа Чаудхрі, Teach For Pakistan.
«Я хочу попросити EdTech стартапи НЕ комерціалізувати освіту. Це тільки збільшить розрив у доступі до освіти. Діліться своїми ресурсами, співпрацюйте з іншими організаціями. Не робіть комерційним освіту, яке і так доступно не всім ».
«Просто технологій недостатньо. Технології - це транспортний засіб, але вчителі як і раніше повинні бути водіями. І якщо водії не знають, куди вони їдуть, то у нас проблеми », - Саманта Пратт, KlickEngage.
Немає коментарів:
Дописати коментар