вівторок, 22 травня 2018 р.

День сімейного читання у бібліотеці-філії№9

Члени клубу сімейного читання та цікавого дозвілля "Невгамовні бібліобатьки", що працює у бібліотеці-філії№9   чергове засідання "Читаєш ти, читаю я, читає вся моя сім'я"  присвятили книзі.  


Зустріч  розпочалася  презентаціями  "Книга у  житті моєї родини". Усі привітали найначитанішу родину Насті Вовк,  де окрім неї активно читають її улюблені бабусі. Вони разом прочитали тільки у цьому році 28 книжок.


Усі були дуже уважними і зосердженими під час бліц - опитування " Я поважаю своїх батьків за те, що...". Відповіді були різними: і за те, що вони  мене люблять; і за те, що вони дали мені життя; і за те, що годують та одягають та інші. Розумники!


Вправа з арт - терапії  "Моє родове дерево" викликала жвавий  інтерес. Але треба було добре  знати історію  своєї сім'ї. На генеологічному дереві кожного з дітей "виросли" гілки з  іменами  бабусь і  дідусів, тата й мами, братиків та сестричок.


Наприкінці діти  із задоволенням  відпочивали та розважалися на ігровому полі.



Завітайте і ви до  нашого клубу. У нас завжди весело та цікаво.

Немає коментарів:

Дописати коментар