пʼятницю, 9 грудня 2016 р.

Проект «Моя нова поліція" триває.


Проект «Моя нова поліція " продовжується в бібліотеках Кам'янського.



Проект має на меті вибудувати довіру та встановити плідні стосунки між новою поліцією та громадянами, для яких вона працює і яких має захищати. Проект підвищуватиме обізнаність громадськості з таких питань, як зміна ролі поліції в рамках нового закону “Про Національну поліцію” та практичний вплив нововведень на щоденне життя громадян.  Оскільки попередні проекти, реалізовані у співпраці з бібліотеками, перетворили книгозбірні на сучасні інформаційні центри, які кваліфіковано надають інформацію громадам, залучення бібліотек до інформаційної кампанії, поширення достовірної інформації, та організації заходів для безпосередньої комунікації громадян та місцевої  поліції допоможе ефективно впровадити проект, а також вкотре продемонструє важливість бібліотек для громад.
8 грудня в юнацькому відділі пройшла чергова зустріч по проекту «Моя нова поліція: громадська підтримка реформи Національної поліції» для учнів СШ №6.



Подивилися документальний фільм «Моріом»: літо 2014 року, сільський Бангладеш. «Я спустилася з небес. Я прийшла, щоб знищити все погане у світі. Я поліцейський. Я отримала роботу в поліцейському відділку. Я покараю їх. Я посаджу їх до в’язниці». Історія дівчини та трагедії, що змінила її життя.
Зустріч проходила в режимі «питання – відповідь».



Немає коментарів:

Дописати коментар