середу, 4 листопада 2015 р.

Проект "Міняю бібліотекаря":враження Тетяни Пилипець.

 Я запрошую у бібліотечну машину часу, щоб повернутися на тиждень назад, у славний козацький край, місто Дніпродзержинськ (використовую це топографічне непорозуміння востаннє, далі див. історична назва Кам"янське).
26 жовтня. Кам"янське. Моя компаньйонка по проекту Інна Табакова заселила в готель "Олімпія" і доставила на місце моєї роботи - в Центральну дитячу бібліотеку міста. І тут, у просторій будівлі, під гігантськими петриківськими розписами,


 між чудовими колегами, я зрозуміла, що залишу і вцих краях частинку свого серця...


А далі калейдоскопом - Центральна доросла бібліотека ім. Шевченко з унікальною галереєю,


 міський парк - об"єкт чисельних бібліоактивностей, "верхня колонія" - старе місто з енергетичним Костелом,


передзвони Храму Св. Миколая і Прометей, і Шевченко, і Ясюкович (засновник виробництва, шляхтич і меценат), біля погруддя якого я осягнула особливу велич промислових пейзажів, таких непасторальних, але живих...


 і Голгофа, що незримими стежками прокладена зараз у душі кожного українця...
На літературній вечірці я нарешті познайомилась з безподобним Олегом Майбородою (моя родина є давні фанати його "Не зовсім казок"),


 і з Оксаною Бугою, дослідницею ономастики з Донецького університету...
27 жовтня.  Ранок на каві з Кам"янським, Проспект Героїв (ще одна можливість побачити очі Сергійка Нігояна, що колись навчався тут), 


віртуальна мандрівка "Львів романтичний" з майстернею батярських вуалеток, 



участь у засіданні краєзнавчого клубу


 і вже легендарне інтерв"ю для місцевих новин  і...... 



мандрівка в екопоселення Курилівка, яке зручно вмістилось поміж берегами Дніпра, де я навернулась до нового кохання - коників!



 Як я тепер розумію Софі-Марію Сєдову з її пристрастю до цих благородних тварин... Дякую! Дякую! За такий день!
День третій. Дніпропетровський. Масштабний і героїчний. Як сам Дніпро. Суцільне одкровення - Центр єврейської культури "Мінора" з меморіалом пам"яті жертв Голокосту і Синагогою "Золота Роза", яка знову прив"язує історії наших міст до купки... 


Оглядовий майданчик "Мінори" - особлива візія, яка перехоплює подих... 


Найдовша набережна з кумедними скульптурними новотворами, архітектура мегаполісу, парк Шевченко і маса топонімів, які, сподіваюсь, скоро стануть минулим і я знову повернусь сюди вже на бульвар Яворницького...


Казковий будиночок Обласної дитячої бібліотеки з такими мімішними відвідувачами і інтер"єрами, що почуваєшся дитиною.


 Щасливою і начитаною дитиною, яка насолоджується "живою" рукотворною книгою-шедевром.

Центральна бібліотека міста - фундаментальна, серйозна. Така личить мегаполісу. Вразила бібліотечним буфетом і величееезним списком "свіженької" періодики. Було змістовно. Професійно.


 Надихнулась, забрала до Львова багато ідей...

1 коментар: