суботу, 27 листопада 2021 р.

Поетичний онлайн марафон

Де й коли упаду я, їй-богу не знаю,
Знаю лише – усе в цьому світі вмира.
Поспішаю я, друзі мої, поспішаю
Не на цвинтар, а більше зробити добра.

Та якщо вже мене в чорнім савані тиші
Покладе моя доля в бездоння землі,
Я вам вірші правдиві і щирі залишу
На своєму столі…

Бібліотека на Шевченка запрошує всіх охочих взяти участь у поетичному онлайн марафоні "З Україною в серці", що проходитиме на платформі ZOOM

7 грудня з 14.00 до 16.00

https://us02web.zoom.us/j/4566382772?pwd=OHB1eHQ2QkJSSWY5ODR3T3dja2FXZz09

Ідентифікатор конференциії: 456 638 2772
Код доступу: 5nTt9y

 У 1947 році прийшов Володимир Сіренка до бібліотеки на Шевченка, тут він знайшов і друзів, і читачів своїх чисельних віршів, і шанувальників.

Саме тут за його активної участі створено і плідно існувало міське літературне об’єднання ім. Олекси Коваленка.

Саме до нас він приносив свої нові книжки, ділився своїми планами.

Поезія Володимира Сіренка розійшлася країнами світу. Його перекладали у США, Німеччині, Польщі, Канаді. Знамениті куценики потрапили до АТО.

Під час марафону  Володимир Сіренко читатиме власні вірші.

Пісенну творчість Володимира Сіренка представить композитор, автор - виконавець понад 30 пісень Михайло Ткаченко.

Він жив якось наопашки і по – справжньому.
Не любив лакуз, прихвоснів, порожніх голів.
Цілуватися міг урочисто, поважно,
А ще жартувати так, як ніхто б не зумів.

Скільки чіплялось до нього та, що з косою!
Але все не давав їй од квартири ключі!
Раптом пішов – тихенько. Узяв із собою
Барви словесні, улюблених томик віршів.

Бог посміхнувся: буде з ким випить чарчину,
Куценики слухать, чорного вуса крутить.
Це вже ти, Господи, взнаєш про Україну
І вишиванку Сіренкову станеш носить
(Марія Дружко,член Національної спілки письменників України)

Немає коментарів:

Дописати коментар