Сторінки

четвер, 6 серпня 2020 р.

Виглядати як турист

Як впізнати англійців, американців, німців і росіян на відпочинку.
Американський журналіст Даг Ланскі склав рейтинг найбільш погано одягнених туристів. У ході свого незвичайного дослідження він провів опитування майже три з половиною тисячі осіб з різних країн світу.




Що видає американця.
На перше місце рейтингу респонденти поставили американців, які живуть за принципом - комфорт понад усе, а вже на відпочинку і зовсім розслабляються по повній програмі: безформні і полинялі футболки, розтягнуті шорти, безглузді капелюшки або панами. Причому в таких шатах американці гуляють не тільки пляжами, але й історичними центрами Європи.  

- Звичка до гігантських порцій їжі та напоїв. «Якщо в Європі хтось йде з літровою склянкою кави, то це американець».

-  Поведінка «як у зоопарку». "Американці дуже доброзичливі, дуже товариські і охоче знайомляться. Однак, опинившись у зовсім іншій культурі, наприклад, у країнах Азії, вони починають розглядати і фотографувати місцевих жителів, як якби вони фотографували звірів у зоопарку».

Що видає німця

Недалеко від американців пішли німці. Стиль одягу приблизно такий же, але додайте до цього дамський топлес в будь-якому віці. "Ну, хто не бачив на пляжі Єгипту або Туреччини німкеню постбальзаківського віку, котра засмагає без верхньої частини купальника? Або туристи   з Німеччини, чия футболка ось-ось порветься на пивному животі?", - зазначає автор дослідження. 

-   Білі шкарпетки з сандалями.

- Прискіпливість до дрібниць. «Взагалі незрозуміло, німці отримують задоволення від відпочинку або тільки вишукують недоліки та невідповідності своїм очікуванням. Доходить до того, що вони не помічають пейзажів, але сидять, уткнув ніс у рекламну брошуру і звіряючи, чи видали їм обіцяні рушники і напої».

- Постійні скарги на все підряд.

- Залежність від путівника. «Німецькі туристи не випускають з рук путівник, скрупульозно дотримуючись його рекомендацій. Найменше відхилення від нього вже викликає занепокоєння, ніби стався збій в машині».

Що видає англійця.

 - Нескінченні вибачення. «Вони вибачаються, навіть коли не винні, але в цьому випадку " sorry "звучить пасивно-агресивно». Англійці, які викладають рідну мову, підтверджують, що sorry - це улюблене слово британців- Тільки англійці можуть замовити в італійському ресторані чай з молоком. 

- Скрізь формують черги і якщо бачать групу людей, то питають: «Це черга?».. 

- Будь-яку розмову починають з обговорення погоди. 

- «Намагаються встигнути будь - куди раніше за німців: "Швидше, Томмі, поки німці не набігли! "»

На провідних позиціях у списку найгірше одягнених туристів - мешканці Великобританії - вони зайняли третє місце, китайці та японці - четверте і п'яте, відповідно. Останні люблять прикрасити себе масою цифрової техніки - намиста з фотоапаратів, відеокамер, навігаторів.

Що видає росіянина.

На шостому місці рейтингу опинилися російські туристи, яких впізнають у будь-якій країні світу ще до того, як вони починають говорити.

Росіян критикують за overdressed - надмірність в одязі. За кордоном російські прагнуть надіти все краще відразу: каблуки на тривалу пішохідну екскурсію, яскравий макіяж, шпильки, укладку - це для пляжу. Російських жінок завжди можна впізнати. Навіть за запахом - вони дуже сильно душаться", - коментує видання.

У кожного народу є свої особливості, які нерідко ставлять у глухий кут іноземців. Багато туристів приїжджають в іншу країну, щоб ближче познайомитися з традиціями місцевих жителів, а їдуть в цілковитому здивуванні. І треба знати й поважати правила країни, до якої їдеш, варто як мінімум для того, щоб не потрапити в халепу, як максимум — зберегти здоров'я і життя.
Велика Британія: одяг зі спортивною символікою



Якщо ви шанувальник спорту, особливо будь-якого англійського футбольного клубу, не афішуйте це під час своєї подорожі. Англія славиться не тільки футболом, а й агресивними фанатами. Звичайно, якщо мета вашої подорожі виключно знайомство зі спортивною темою — це одне, але якщо ви приїхали в Англію з туристичною метою, що не затьмарюйте свою відпустку неприємними зустрічами з антіфанатамі вашого клубу

Греція: високі підбори


Влада Греції прийняла ряд заходів для збереження історичних пам'яток. Відвідувачі — жінки повинні носити взуття, що не завдає шкоди пам'яткам, які  від підборів руйнуються, і люди повинні це розуміти. До того ж підійматися на Акрополь на шпильках зовсім незручно.

Капрі: сабо і сланці



Місцевий уряд ще в 1960 році вирішив, що  сланці й сабо — це галасливе взуття. І для захисту тиші та спокою місцевих жителів заборонило їх  на міських вулицях. А в національному парку Чінкве-Терре (Лігурія, Італія) сланці заборонені через безпеку самих туристів, оскільки подорож гірськими стежками в подібному взутті небезпечно.

Бельгія: яскравий одяг

Повсякденний одяг бельгійців непомітна, в спокійній, зазвичай темній колірній гамі. До того ж тут дуже люблять чорний колір. Одяг бельгійців — це більше про зручність і практичність, ніж про епатаж. У великих містах, звичайно, можна побачити по-різному одягнених людей, а ось в невеликих містечках і селах це правило актуально.



Іспанія: виглядати як турист

Іспанія відома не тільки унікальною архітектурою, курортами та хамоном, а й кишеньковими злодіями, які безпомилково визначають туриста в натовпі. Турист для них  це легка нажива, тому для збереження своїх речей краще зливатися з місцевим населенням. Для цього під час подорожі Іспанією потрібно виключити шкарпетки з сандалями, шорти-бермуди та футболки з назвами іспанських міст.


Франція: шорти, пуш-ап


Не треба носити  короткі шорти у Франції, якщо ви не маленька дитина і не на пляжі. Вважається, що внутрішня частина стегна — це дуже інтимна частина тіла. Навіть під час літньої спеки краще їх не носити, особливо в Парижі. Ніхто не буде показувати пальцем і свистіти в ваш бік, але парочка здивованих поглядів забезпечена. Також не вийде пообідати в пристойному ресторані, а в церкву на екскурсію можуть і не пустити.

А ще вони не носять бюстгальтери пуш-ап і сукні з такими вставками. Француженки вважають за краще мережива.

Немає коментарів:

Дописати коментар