Сторінки

вівторок, 7 квітня 2020 р.

Не віррр-перевіррр. Інформаційна вірусологія

Кому потрібні панічні фейки? Як вони так швидко поширюються та чому ми охоче віримо відвертим маніпуляціям? Розібратися в інформаційному хаосі самостійно буває непросто.

Мені  пощастило відвідати вебінар "Не віррр-перевіррр. Інформаційна вірусологія", в якому взяли участь понад 300 онлайн -учасників. Говорили про інфодемію - навалу фейків та маніпуляцій, пов'язаних з поширенням вірусу COVID-19.
 

Це не просто вебінар - це справжнє ток-шоу з медіаекспертами, які знають все про фейки, які кожен день аналізують новини, розвінчують фейки та систематизують той самий інформаційний хаос.



Альона Романюк, медіаекспертка, засновниця і редакторка фактчекінгового проєкту “По той бік новин” (саме тут можна перевірити інформацію) та платформи “По той бік пандемії”, викладачка, фахівчиня з PR та антикризових комунікацій - “Звідки беруться фейки і чому ми в них віримо” 
                                                   




 

Ніна Кур’ята, медіаекспертка, медіатренерка, журналістка, викладачка, кандидатка біологічних наук - “Вірусна журналістика”: де брати наукову інформацію і що з нею робити”





Олександр Гороховський, медіаексперт, медіатренер, засновник та керівник фактчек-проєкту "БезБрехні" - “Побутові” фейки про COVID-19. Як не втратити здоровий глузд у ситуації «інфодемії»

 

   На заході  обговорювали:
✔️що таке інфодемія і чим вона небезпечна
✔️де і чому виникають фейки
✔️що таке "інформаційний вакуум" й "інформаційний хаос"
✔️які типи фейків, дезінформації та маніпуляцій навколо теми -коронавірусу найбільш популярні сьогодні (аналіз кейсів)
✔️як вберегти себе від дезінформації
✔️чи існують ресурси, де оперативно перевіряють інформацію та спростовують фейки
 
Як саме потрібно переглядати новини? На що звертати увагу, щоб не піддатись маніпуляціям чи не бути дезінформованим? Зберігайте собі на стіні ці короткі "шпаргалки", які допоможуть вам переглядати телебачення, читати газети чи пости у соцмережах із більшою пильністю та критичним мисленням, радять медіаексперти.




Немає коментарів:

Дописати коментар