Сторінки

пʼятниця, 20 вересня 2019 р.

Тиждень протидії булінгу в Кам'янському

16 вересня в Україні стартував тиждень протидії булінгу в школі. Це другий щорічній комплексний захід, напрямків на одночасну  роботу учнів, батьків, вчителів, бібліотекарів, правозахисників з протидії булінгу у школах 


В юнацькому відділі бібліотеки на Шевченка,14 м.Кам'янське свій четвертий  сезон розпочала Школа виживання.Цього разу слухачами школи стали  учні 7-го і      9-го  класів  СЗШ №№31.Темою  зустрічі стала "Булінг (цькування) в школі"

 

Модератори школи виживання журналіст Валентин Фіголь та волонтер Володимир Бойко відверто обговорювали з учнями причини виникнення такого явища як «булінг», згадували чи є прояви цькування однолітків в їхніх класах, школі.
Він зазначив, що фізичне залякування, побиття, стусани, підніжки, поштовхи, блокування або дотику небажаним і неналежним чином — це все булінг!

Систематичні словесні образи — це булінг. Соціальне залякування або цькування з застосуванням тактики ізоляції — це теж булінг.

Образливі слова, брехня, несправедливі чутки в соціальних мережах і на просторах інтернету — це кібербулінг.

Валентин відповів учням, що буває за цькування, нагадав що 19 січня цього року в Україні набув чинності закон, згідно з яким булінг і цькування в школі будуть каратися штрафами та громадськими роботами (850-1700 грн або громадські роботи на 20-40 годин, якщо булінг здійснений групою осіб або ж повторно протягом року, то штраф становитиме 1700-3400 грн або громадські роботи на строк 40-60 годин).


У лютому 2019 року суд виніс перше в історії України рішення у справі про булінг в школі.

Валентин приділив багато уваги тому, як протидіяти, якщо вас «дістали».

Він радить не піддаватися на провокації, не грати за правилами, які вам нав'язують, і головне, все ж не замикатися в собі і порадитися з дорослими.

Керівник школи виживання завідувачка юнацьким відділом Валентина Суха презентувала сайт bullyingstop.org.ua на якому для освітян, батьків та учнів зібрана інформація про булінг та кібербулінг.

Немає коментарів:

Дописати коментар