Сторінки

субота, 14 лютого 2015 р.

Дніпропетровський піар - офіс ділився досвідом з майбутніми бібліотечними піарниками.

10 та 11 лютого у Київі відбувся тренінг з піару для сучасних бібліотек для створення регіональних PR- офісів. Програма тренінгу була дуже насиченою .
Привітальне слово від програми "Бібліоміст" в особі Юлії Ткачук.



Тренери Людмила Гуменюк, магістр з політичної комунікації,директор Центру медіареформ (Київ)


 та Михайлина Скорик,журналіст, головний редактор сайту Podrobnosti.ua 

ліворуч Михайлина Скорик
Спів - тренерами були запрошені Тетяна Дороніна  (Дніпропетровський піар - офіс), Наталыя Журавська (Житомирський піар - офіс), Лариса Головко (Запорізький піар - офіс), Окаа Романюк (Волинський піар - офіс)
Тетяна Дороніна  ділилася досвідом про то,що налагоджена командна робота - це  передумова ефективного піар-офісу.


Організація ефективної командної роботи починається з організації гарної команди. Але не будь-яка група людей, що працюють разом, може називатися командою. Команда - це невелика кількість людей з взаємодоповнюючими вміннями, пов'язаних єдиним задумом, що прагнуть до загальної мети і розділяють відповідальність за її досягнення.
Дніпропетровський піар – офіс вибрав форму співпраці як «Комада згоди».Така форма найбільш прийнятна для нечисленних команд справжніх професіоналів. Кожен член команди «закриває» автономну ділянку робіт, і його думка є надзвичайно важливою для команди в цілому. Всі відповідальні рішення приймаються колегіально, реалізує їх керівник команди або хтось з ключових фахівців команди. Така форма організації краще для творчих команд, фахівців з реклами та піару.
Досягненя Дніпропетровського піар - офісу: 87 статей у пресі, 440 статей у online - ресурсах, 59 сюжетів на ТБ.

І як результат:

нових читачів - 675,

нових партнерів – 16,

нові форми роботи,

новий імідж бібліотеки.


Все має бути сучасно та бібліотечно!
 

1 коментар:

  1. Тренінг видався надзвичайно корисним та цікавим. Рада була зустрічі!

    ВідповістиВидалити